melegimo Kızlar 7.haftadayım ama gözümü uykudan açamıyorum dün bütün gün uyudum kalkıp bişeyler yiyip uyuyorum sizinde böyle mi bu kadar uyumak zararlı mıdır acaba ?
elmaserkc21_ melegimo ilk haftalar gayet normal ben 3. Ayda normale dondum saat 5lere kadar uyuduğumu bilirim biseu olmaz vücudun ihtiyacı var
Vrlkubra melegimo değildir canım benim uyu uyuyabildiğin kadar. Vücudun betahch ye alışmaya çalışıyor. Bebek oluşuyor sonucta onun kalbi atıyor uyku çok çok normal. Benim hep öyle geçti 4 ay
Burrccu melegimo hayir bide vücut ödem yaparmış 🥺 internettede kanda pihtilasma olur falan yazıyor vucut hareketsiz oldugu zaman sıkıntıymis🥺 yuruyus yapmak sart 💆🏻♀️
AslanBebeginAnnesi melegimo ben ilk üç ay hep uyudum valla canım uykuya doyamıyordum resmen çok normal. uyu hiç sıkıntı değil 💜
Pijamaskeliler melegimo 18.haftadayim ben baştan beri öyleyim bebişim erkek uykucu yaptı annesini bol bol uyku depolayalım 😊