Cano42 2 düşğk yapan varmı? Tiroidden dolayı. Kaç ay sonra hamile kaldınız? Ne yaptınız? Ben düşğk yaptım ve hap kullanıom düşük için değerlerin ortalaması lazım öyle hamile kalmayı düşünüyorum inşAllah 🤲🤲❤️