1Ada2022 Ben de yaşadım canım gebelik alerjisi deniyor pupp diye geçer yaşadığın rahatsızlık o sebebi bilinmiyor çok bir çaresi yok kaşınıyor deli gibi kaşındıkça da döküyordu vücudum doktorum hap ve krem vermişti kullanıyordum bir sonraki saate kadar Aloe Vera jeli sürüyordum rahatlıyordu doğumdan sonra 1 hafta içinde geçti