Slnmyra yok asla zorlamaz hiç sanmıyorum istemediğin şeylere zorlamıyor çok rahat o yüzden ben de gebeliğimi çok rahat geçirdim😀 ben özellikle normal doğum istediğim için öyle oldu beni korkutup vazgeçirmedi yani o yüzden öyle dedim. İstemiyorsan illa normal yap demez. Gecenin 10 una kadar benim doğurmamı bekledi mesela sezeryan olsa ona da rahat olurdu 😂