enakcs Dün geceden beri 45 dk da bir kasılmam var. Doktor yalancı sancı dedi 10 dk ya düşerse gel dedi. Ne kadar sürede bu süre 10 dk ya iner ona göre hazırlık yapmalı mıyım hastane gitmek için? Açılmam yok yumuşama varmış bide.
iremcannn1907 enakcs kişiye göre değişiklik gösterebilir canım. Benim 5 dakikada bire inmesi 8 saat sürmüştü hastaneye gittim doğum başlamıştı ama açılma sıfırdı hiçte ilerlemedi onca sancıya rağmen. Sen tetikle ol her an
minikmucizemmmmmmm enakcs benim kasılmalar 5 dkda bir oluyor ama sancım aşırı olmadığı için gitmiyorum c.teis açılmam yoktu 🤷🏻♀️
Gulsen4224 enakcs nisan gelir ise doğum başlıyor demek ve dakikalar 20-15-10 u görürse sancılar ile doğuma hazırlanma aşamasına giriyorsun 😊bebeğin toplanır sertleşir o esnada
enakcs iremcannn1907 teşekkür ederim bakalım nasıl olacak benim ki ama kısa da beklemiyordum açıkçası 1 2 gün idare etmez mi acaba
minikmucizemmmmmmm enakcs evet canım karın surekli sertlesince kasılma oluyor ama sancı belden karina vurur yada karından bele yayılır 3 dakikada bir oluyorsa doğum başlıyor demek oluyormuş
Ela03 minikmucizemmmmmmm genen buldum sizi 😃 benim 10 dk da bir bele vuruyo kasıklarıma falan bir gündür böyle 10 dk da 1 dk sürüyo açılmam oluyomudue cok merak ediyorum dayanamıcak gibi olunca gitmek istiyorum hastaneye orda yanlız kalcam en azından şimdi eşim yanımda
minikmucizemmmmmmm Ela03 eşiniz hastaneye gelemez mi peki neden yalnız kalacaksınız? Heheh iyi yaptınız bulmakla 😄 10 dkdan daha az zamana düştüğünde bilin ki çocuk geliyordur dayanamayacak kadar arttığını hissettiğiniz de ılık bir duş alıp hastaneye gidin 🤗
Ela03 minikmucizemmmmmmm inmiyo 10 dk dan aşşa bir gğn oldu tam 10 dk akıntımla beraber sızıntı suyumda geliyo sanırım, devlete takipliyim maalesef odada yanlız olucam sancı çekerken 💆🏻♀️
minikmucizemmmmmmm Ela03 sen istersen bir doktora görün canım suyun gelmeye başlamış olabilir eğer doğum baslamadiysa eve geri dönersin sancin artınca gidersin ihmale gelmez Allah korusun
Ela03 minikmucizemmmmmmm şimdi eve geldik suyumdur diye riske atmayalım dedik ama suyum degilmiş doktor sıkıntı görmedi eve yolladı çatı muanesi oldum ondan sonra daha bi kötü sancılarım geliyo vajinaya aşırı bi baskı
minikmucizemmmmmmm Ela03 ayy bende dogurucam galiba sancılarım başladı 20 dk da bir belim ağrıyor kasıklarım adet sancısı gibi ne oturabiliyorum ne yuruyebiliyorum
Ela03 minikmucizemmmmmmm hadi inşallah rabbim yardımcımız olsun ben 10 dk da bir cok acı cekiyorum uyku uyutmuyo allahım sen yardım et
minikmucizemmmmmmm Ela03 duş aldım uyumayı deneyeceğim eğer uykudan kaldirirsa dakikalara bakıp gidicem canım ama uyutmayacak gibi
Hazasel minikmucizemmmmmmm Ah çok iyi hatırlıyorum ben çabuk uyuyabilen bi insanım ağrıyla uyanıp biraz sancıyla kıvranıp geri uyurdum sonra tekrar sancı girerdi.. En son öyle bi sancı girdi ki dedim geliyor. Hemen gittik hastaneye 4 civarı son kez lavaboya oturdum hızlıca giydirdi eşim taksiye bindik 6.20de miniğim kucağımdaydı.. Rabbim sağlıkla size kavuştursun❤️
Ela03 minikmucizemmmmmmm benim bebeişim kollarımda darısı başına inşallah 🌸🌸 rabbim bir avazda kurtarsın
minikmucizemmmmmmm Hazasel amin inşallah canım 🤲🏻 bende âdet sancısı çekerken hep bayılma noktasına geiyorum o yüzden uyumayı tercih ediyordum bunda da öyle deneyeceğim eğer uykudan kaldirirsa dakikalara bakıp gidicem hemen
Kader66 minikmucizemmmmmmm kasılma nasıl oluyor ilk gebelik 40+3 çocuk toplaniyo sertleşip geri bırakıyor ama nst de sanci hiç yok baş gelişi normal doğum bekliyoruz az önce lavaboda sarımsı renkli sümüksü yapıda azıcık bişey vardı o nişan mıydı acaba 🤔🤔
minikmucizemmmmmmm Kader66 bilmiyorum ki benden Nisan vs gelmedi sarı bişey geldi sadece lekeli değildi Kasılma karın sertleşmesi oluyor sanki böyle kramp girmiş gibi bende normal doğum bekliyorum uykudan kaldıran bel ağrım oldu