Buz yiyecek kadar soğuk şeylerin bebeğe zarar olduğunu değil de, doğuma zarar olduğunu çok duydum. İntihap oluşturuyormuş çünkü anneannem hep öyle der doğumdan sonra da zorlaştırıyormuş rahatsız ediyormuş. Yaşayan insan da çok çünkü o yüzden inanırım anneannemin dediklerine batıl inançlı bir kadın değil bilinçli. O yüzden dikkat edin derim.🌸