Ben sezaryen oldum ve çok iyi geçti. Ertesi gün normal hayatıma döndüm. Sonrasında ağrı sızı vs olmadı. Sadece yapıştırma olmasına rağmen iz kalacak gibi duruyor onu da önemsemiyorum.
Ama sezaryen olup on sene sonda hala dikiş yeri sızlayan da var.
Dedikleri gibi her doğum kendine özel. Biri iyi biri kötü değil. Sizin bünyenize, ameliyat ekibine ve şansa bağlı bir durum.