Bernnnaaaa ben oldum 20 haftalıkken,rahim kısalmam vardı doktor dikiş atmamız gerekiyor yoksa erken doğum olur dedi. Şuan 24.haftadayım inşallah 30 lu haftaları görürüm. Sürekli diken üstündeyim birşey olur mu diye açılır mı dikişler diye. Çalışıyordum rapor verdi doktor evde yatacaksın doğuma kadar dedim