Antibiyotik dahi verilmiyor bende çok çektim 27+2 feyiz hâlâ ara ara ağrır 20lik dişlerim sarımsak antibiyotik etkisi yapıyo bende onu koyabilir benimki biraz öyle hafiflemişti uyuşturuyor o bölgeyi sarımsağı ortadan ikiye bölüp hemen ağrıyan yerin üzerine koysun yarım saat kadar bekletin uyuştuğunu hisseder zaten çekim de yapmıyolar bilginiz olsun Ankara’da Muğla’da bir sürü hastaneye gittim hiçbiri çekimi bırak antibiyotik bile vermediler Allah yardımcısı olsun çok zor diş ağrısı 😕