Kleopatra- Hicrancn Ben akademi hastanesi, Hatice Banu ataya gidiyorum. Gayet de memnunum çok iyidir kendisi. Muayene ücreti 240, ben sezeryan olacağım doğum ücreti de 5 bin.
Kleopatra- ays-e Kendi doktorumu çok duydum ama Ahmet ışıktan doktoru da aynı şekil de tavsiye eden oldu. Gerçekten alanında iyi bir doktor. Ama kendi doktorumu daha çok seviyorum tabi.😂