Evet 23den beri bar 34 oldum ve artık dayanılmıcak bir hal aldı doktorum bebel baskınyapıyor demişdi baş aşaşı bende ama ondan olduğunu düşünmüyorum bilmiyorım hastanede de cok ağrım var diyince rahim ağzı kısalığına baktılar ve kısa cıkmışdı🤷♀️ Günde 2-3 magnezyum icebilirsin demişdi ondan haric göbek icin kemer korse tarzı birşey var ortopedik onu önerdi onu alıcam bıraz hafifletir dedi pelvis ağrısı oluyor kemiklerime baskı yapıyor ona gçre egzersizler oluyormuş güclendirmemiz lazımış🤷♀️