Busrafirat10 Merhaba 33+4 teyim bugun sanki adet olcakmışım gibi bir karnımda ve kasıklarımda ağrı var cumartesi günü doktor kontrolünde soracağım ama yaşayan var mı nedendir acaba
Soruyorumm Busrafirat10 ağrınız devamlı ise özel takipli iseniz doktorunuza mesaj atıp sorun belki önce gelin der nstye bağlar
Busrafirat10 Bebeğin kafasnın oldğu yer özellikle çok gergin böyle gaz gar gbi bir gerginlik anlayamdm tam ama ben bebek büyüdüğü için oldğunuda düşündm
Kisaerbebek Bu haftalarda normal heralde bende aynı haftadayim dün bende gün boyu kasık ağrısı karında sertlik yaşadım ama bugün birşeyim yok çok şükür bide bebeğin kafası asagidaymis heralde ondan oluyor sizinde asagidayda o yapıyor olabilir
Busrafirat10 Bebeğimmin kafası yukarda doğum. Pozisyonu almadı henüz ben zaten epidural olucam inşallah bugün daha iyi ama dün ki gibi değilim normal oldğunu düşünüyorum bende