Kubra_05 Kızlar 4 gün kahverengi leke geldi şimdi kan geldi bu ay çok umutluyum üstüne görme olayı kaç gün sürer
Nis Kubra_05 kardesim senn gibi oldu sonra adet olur gibi kanama basladı bi ay sonra hamile oldgnu ögrendi eger rutin kanamalarından farklıysa muhtemelen hamilesindir
MadameHappy34 Kubra_05 🤷♀️ Zaman gösterir herkesin vücudu başka kimse de ayni belirti olmuyor,bende reglimin geldigi ilk anlar yerleşme kanamasıdır umarım dıyordum.Suan 6 haftalık tek gram kan lekesi gelmedi akıntı da yok.
Bguzeel Kubra_05 regl zamanımdan 5 gün önce lekelenme yaşadım int baktıgımda üstüne görme yerleşme kanaması olarak yazıyodu. 2 gün gecikmeli gerçek reglimi oldum. Son reglimmiş o ay hamile kaldım.
ikikedi-birbebek Kubra_05 4 gün görmüştüm ilk 2 gün regl gibiydi ama daha kırmızıydı son 2 gün daha azdı ben regl oldum diye üzerine düşmedim 1 ay geçti üstünden sonra 1 hafta daha gecikti gittiğimde 5 haftalikti 😂🙈