İlk bebegim 33+6 doğdu tansiyondan dolayı çok şükür bin şükür kızımda 35. Haftamizi gördük tansiyon iyi gibi ama bazen 13/8 görüyoruz haftaya kontrolüm var inşallah gün alicaz o kadar çok mutluyum ki yaşamadığım şeyleri arada yalancı sancı falan giriyo korkuyorum eşimde nasıl diyim sürekli böyle göbeğimle oynuyo ilk cocugumdada aynıydı ama ne bilim bunda sürekli bakiyo bak demekki böyle oluyormuş falan diyo o bile çocuk gibi mutlu oluyo şimdi kimisi diyecek ne alaka diye ama çok farklı bi duygu 😍☺️😊