yagmurrrra ben de 33+3 üm aramızda 1 gün var. En son geçen hafta kontrole gitmiştim bebiş hala dönmemişti. Bir sonraki komtrolümüzde tekrar bakacak pozisyona. Doğum pozisyonu doğumun kısa süre sonra başlayacağı anlamına gelmez. Normal doğuma hazırlanma sürecidir sadece. Kiminin 27 haftalıkken dönüyor 40 hafta dolduktan sonra doğum yapıyor. Kiminin 35 de dönüyor 38 de doğum yapıyor.