Aycin_ Arkadaşlar özelde doğum yaptıktan sonra bebek küvöze girerse ek ücret ödeniyor mu bilen varmı?
Sirkelimon Aycin_ yenidoğan yoğun bakımı olan bir hastane ise ödenmiyor ama başka hastaneye sevk olursa istiyorlar
_prenses_annesi Aycin_ canım benım kızım 16 gün kaldı. Günlüğü. 5.500 Eşim memur. %50’sını devlet karşıladı %50’sını bız. Karşıladık. Belki sızın şehrınızde farklı olabılır ücreti
Sleepless_Mother Aycin_ Yo benim oğlumda kaldı bı ücret falan ödemedik biz canım yeni doğan yoğun bakımi vardı tabi
Meleklerim00 Aycin_ benim hastanede odenmiyo canım sorduk kuvese girerse herhangi bi ucret almiyolarmis