Evet son 39 ve 34+3 oldum, bebiş doğdu butonuda geldi heyecan dorukda 🙈 99dan sonra bende hızlı geciyor gibi ama bunun sürekli birşeylerle meşgul olduğuma veriyorum hele bu 39 gün su gibi gecicek çünkü birsürü işim var🥴
Daha hicbirşeyim hazır değil beşik, bebek arabası, bebiş kiyafetleri vs vs, hastane cantası hicbiri hazır değil bendeki rahatlık 🤣 temizliğimide yapmadım herşeye yeni yeni başlıyorum ama şu son haffalar cok kötü geciriyorum sürekli hastanelerdeyim erken doğum riskim varmış, daha kansızlık icin takviye serum taktırmam lazım, bu ara enfeksiyonla savaşıyorum ishalden sancıdan kurtulamadım felan😩 birde araya abim sözleniyo önümüzdeki günler isteme var ve nişan var aşırı stresliyim yani neyi nasıl yetiştircem hic bilmiyorum🙄
Sizde nasıl geciyor, son kac gün🙈