Layla01 Arkadaslar 34 haftalik hamileyim tam bir aydır bu ağrıyı çekiyorum sol kalcama bicak gibi bir ağrı saplandı yürüyemiyorum oturdugum yerden kalkmaya korkuyorum canim cok yaniyor dayanamayip oturup ağlıyorum doktora soyledim hamilelikte normal diyor benim gbi olup çözüm bulan var mi lütfen yardim edin
Yildizim Layla01 ben de burda durayım İnan 2 gündür o kadar canım yanıyor ki yürümek işkence kalkmak işkence. Dün doktoruma sordum normal dedi 🙁
Emineeakn Layla01 hanımlar aynı ağrıdan bende de var 30.haftamdan beri şu an 36 haftalığız. At kestanesi kremi var ya ben ondan sürüyorum çok rahatlatıyo aklınızda bulunsun
SevdaTacoluBakr Benim ilk hamileliğimde olurdu kramp ama aglardim sizin anlattiginiz o şekil mi bilmem ama süte az kakao kâtip icerdim bide magnezyum vitamin kullandım gecmisti
Layla01 SevdaTacoluBakr size faydasi oldu mu kramp gbi degilde ben her adim attigimda sanki kemigim kırılmış bana batiyor
Kbrsoy Canım aynı ağrı bende de vardı. Doktorum bana da hamilelikte normal dedi. Beyin cerrahine yönlendirsem ne röntgene girebilirsin ne fizik tedavi alabilirsin ne de verdiği ilaçları kullanabilirsin. Bu tarz ağrılar Doğuma kadar sürebilir dedi. Şükür ki zor da olsa kendi kendine geçti ama çok çektirdi bana. Ayağımın üzerine basamıyordum.
Teslime_sinan Layla01 bende de aynı sorun olmuştu canım basamıyordum bile acısın dan magnezyum verdi sabah akşam hemen geçti çok şükür sen de bi sor doktoruna istersen
Bensuu Layla01 bende aynı durumdayım yolda yürürken kalçama sanki bıçak saplanıo kalıorum öle 😞 normalmiş
ozlemmeses Doktorum banada magnezyum verdi bu sıcak yada soğuk su farkediyormu arkadaslar ben soguk suya yapiyorum bi ise yaramiyo