melikeyimmmmm 27 gün oldu doğum yapalı kanamam çoktan bitti ama şimdide sarı bir akıntı oluyor normalmi sizde de olmuşmuydı
melikeyimmmmm Aydabu36 Google’dan da arattım kanamadan sonra normal yazıyor çarşamba günü kontrole gideceğim zaten içim rahat etsin dediğiniz gibi enfeksiyon da olabilir