bejanne00 belki geç yumurtlama olmuştur sizin, bende hamilelik denerken nerdeyse 5gün 1 haftaya yakın gecikti testte yoktu kan vermeye gittim umutluydum ama olmamıştı, o günden sonra hep düzensiz adet gördüm, 28i hiç şaşmazdı sonra taa 33 34 günde bi adet olmaya başladım, sonunda hamile kaldım ama doktor bana inofolic combi diye folik asit verdi onu kullandığım ay hamile kaldım şükür