Yarendemir_q Kızlar adetim 6 gün geçti artık bi doktora gideyim dedim. Kistim vardı geçmiş çok şükür. Vajinadan baktı ama malesef gebelik görünmüyor dedi kanda bakacak. Kan verdim sizce çıkar mı. Endomerrium 14 mm çıktı
Sinem94 Yarendemir_q Yarendemir_q adetlerin geçikiyormu normalde rahim kalinlaşmasi da fena değil aslinda