Busel Merhaba 😊 öncelikle sakın korkma.. bende dün bu durumu yaşadım ve çok endişeliydim. Sana neden bu iğneyi yapacakların bilgisini gebeliğini kontrol eden doktorun açıklayacaktır. Benim doktorumun açıklaması şöyleydi, normalde kan uyuşmazlığı iğnesi 28. Ve 34. Hafta arasında sıklıkla ya da doğum sonrası 72 saat içinde yapılır. Ama gebeliği normal seyrinde gidiyorsa. Eğer gebeliğin ilk haftalarında kanaman olduysa, lekelenmen olduysa ve eş ile kan uyuşmazlığı varsa yapılması zorunludur. Hatta 72saat içinde yapılması söylenilir. Bu iğnenin bebeğe ve sana hiç bir zararı yok tam tersine yararına olacaktır🌸 gebeliğini kontrol eden doktoruna nedenlerini her zaman sor