Kızlar simay ismi nasıl sizce
Nlnnn bence kötü
Nlnnn güzel bence
Nlnnn Piraye
Simay güzel isim anlamıda güzel demek zaten :)
Önerilerinizi de alabilirim
Eğer kız olursa ben Dünya koyacağım
Bende isim bulamıyorum kızıma kafam çok karışık
Erva- erva duru- ada - alya bunları düşünüyorum