Bende 6 haftalık hamileyim. 1 haftadır pembe kahverengi lekelenmeler oluyor. Doktor progestan verdi.Fitil şeklinde Kullanıyorum fakat ara ara yine lekelenmelerim oluyor. Doktor bebek tutunmaya da çalışıyor olabilir demişti. Maalesef bende de aynı korku var, ilk 12 hafta çok önemli bol bol dinlen.