Merhaba teyzeleri 😍
Oncelllıkle herkese hayırlı sağlıklı doğumlar nasıp etsın rabbım 💜Zeynep kamıl takıplıyım 40 haftaya kadar . 39+6 da gittiğimde 1 cm açıklık var dedı 1 hafta sonra tekrar gel demişti doktorum tekrar gittiğimde sancılar düzensiz ve halen acılmam 1 cm . Hiç belirti yoktu ne sancı ne nişan ne su 40 haftayı geçmiştim malum devlet hastanesi 41 42 kadar beklıyorlar . Doğum ıcın anneme gelmiştim hastaneden 4 gün sonra adet sancısı gibi 10 dakıka da bir sancı giriyordu “Acı eşiğim cok düşük “ Zeynep kamıl uzak kaldıgı ıcın Darıca farabıye gittim gece 2 ‘ de acile aman allahım hayatımda hiç böyle bir pislik göremedım direk çatala cık dedıler açılmamı bıle söylemedıler nst bağlandım nst makınelerı bozuk başka bır nst gittim orda cekıldı sancım var hissediyorum ama ılla bana yok diyorlar . Gebelikte şeker ölçümü yapmıştım ama malesef kı söylememe rağmen bana serum glukoz takmışlar eve yolladılar duramıyordum diğer gün yıne gittim aynı muamele her yer kan pıslık ıcınde çatal yatıyorlar başka hasta pıs yere yatıyor açılmamı sordukça soylemıyorlar . Eve geldım baktım nişan gelmiş agrılarım halen var evde ağlıyorum sankı biri benı kesiyor ınat ettım gitmem o hastaneye (Farabi Darıca) artık dayanamadıgım için özele gittim ebe nst cektı doktora attı bebegımın kalp atışları yavaş glukoz serumdan dolayı ebe ölebılır dedı ben normal doğumdan korkmuştum çünkü farabıde yanımda çatalda kadın doğum yaptı çok etkılendım Darıca Hospıtal hastanesınde doğum yaptım sezeryanla “ Allah bırsen ebe ve semavi hanımdan Allah razı olsun “ ve diğer bebek hemşiresi çocuk doktoru hemşirelerden de . Sezeryana girdim belden uyuşturuldum ınanın o iğneyi hissetmiyorsunuz bı ara benı elektrık çarpıyor sandım 😀5 dakıka sonra ıyıce uyuştum doktorlar benı kesmiş etmiş diyorum başlayın şimdi etkisi gidicek meğer doktor kesmiş etmişbaktım kızım ağlıyor 😂 ilk sordum soru kelmi neden derseniz babası amcası dedeleri kel😜maşallah kızıma çok güzel saçları vardı bebegımı öptüm sonra götürdüler 🥰 cekiştirmeleri hıssettım sankı bırı gögusume su bidonu koymuş gibi his vardı bağırdım alın surda nevarsa diye anestezi doktorum dıyor bısı yok dıyorum ayooll orda var uyutun benı dedım 😍 2 dakıka geçti uyumadım doktorla kavga ettim yalan söylüyorsun dıye 😅 uyumuşum odama çıktığımda yarı ayılmıştım kızımı gördüm allahım ne güzel diyorum bunu biz ne güzel yapmışız 🤣 sezeryan sonrası tek sıkıntı kum torbası dayanılmayacak gibi degıl ama ben sabırsız bırıyım 6 saat sonra yürüdüm ılk başta miğdem bulandı ama 2 dakıkaya gectı ınat ettım yürüdüm gaz çıktı sütun gelmedı hemen hatta bugün geldı dıybılırım mama takvısıyesı aldık ama sağdım kendımi suyu çok içtim bol bol yürüdüm benimde doğum hıkayem bu uzun oldu hakkınızı helal edin ❤️Allah herkese hayırlı doğumlar nasıp etsın sağ Salim kucağınıza almak nasıp olur inşallah 🐣❤️🐣❤️