Annesininportakali53 Normalde doktorum kan tahlilleri yapıyor temiz çıkıyor bu saglikocaginda yapılan test beni bayağı korkuttu ilk kez gördüm kırmızı yananlar bunlar 28 haftalik hamileyim. Bide bastan soyleyeyim seker testi yaptirdim temiz çıktı ama sabah şekerli kurabiye yedim 6 da sonra 9 da aradılar saglikocagina bekleniyorsunuz diye kan verdim daha kahvaltı yapmamıştım ama kurabiye yemiştim şekerli
ZMM8888 Annesininportakali53 insulin, Demir bağlama kapasitesi, protein hariç geri kalan tahlil sonuçları bnde de aynı şekilde çıktı doktorum gebelikte zaten kolestrol yükseleceğini normal olduğunu ama yine günde biraz yürüyüş yapmam gerektiğini söyledi. İnsülin gelince büyük ihtimalle kurabiyedendir canım. Yinede doğrusunu kadın doğum doktorun söyler canım. Ama bnde ne zaman sağlık ocağinda tahlil yapsam hep böyle yüksek çıkıyor 🤦♀️
anne96 Annesininportakali53 kolestrol bende de bu duseyde cıkmıstı kızartma yeme demıstı doktor. proteın de bıraz dusuk demır de zaten dusuk cııması normal belkı ılacını ıkıye cıkarttır
Annesininportakali53 ZMM8888 ay bende anlamıyorum saglikocagina gidesim gelmiyor kolesterol bende de yüksek o gecelere yapilmiyormus aslında çünkü 3. Trimesterdw özellikle kolesterol yükseliyordu bebek ostrojen ve progesteron hormonu salgıladığı için bebek doğduktan sonra düşüyormuş yani bide zayıf biriyim daha yeni 50 kilo oldum anlamadım bunlar ne korktum valla hepsi yüksek çıktı halbuki hastanede sıkıntılı çıkmıyor
ZMM8888 Annesininportakali53 bnm doktor kızdı neden gebelikte kolesterola bakıyorlar ki gebelikte yükselmesi gayet normal dedi bnm kolesterol da 268 lerde çıktı . Sen yinede stres yapma canım kendi doktoruna gösterince oda söyler aynılarını inşallah
Annesininportakali53 ZMM8888 ay inşallah korkuyorum valla özellikle şeker kafama takıldı şeker yuklemesinde temiz çıkıp sonradan şeker çıkma ihtimali var mı yoksa yediklerimizden dolayı mı yükseliyor
Annesininportakali53 anne96 proteinin düşük çıkması normal mi ne anlama geliyor acaba demir ilaci kan ilaci farklı mı oluyor Ferrum kullanıyorum hgb kan değeri güzel ama demir düşük çıkmış günde iki tane içiyorum bide. İnsülin de kafama takıldı ama şeker yüklemesi temiz çıktı . Saglikocagina gidip kan vermeden 2 saat once kurabiye bir önceki akşam meyve yemiştim ondan mı acaba diye düşünüyorum
anne96 Annesininportakali53 canım kan vermeden önce neden tatlı yedin ki en az 6 saat 1 şey yememen lazım. Benim profilimde düşük çıkmıştı ama sınırın altında bir düşüklük de doktor çok önemli bir şey değil dedi yani sadece daha sağlıklı beslenmeye bak yumurta balık filan tüketti demişti
Nurcantas65 Kolestrol değerlerin baya yüksek beslenmene dikkat et,insulunde aynı.Demirin düsmüs böyle.Sağlıkıı beslen unlu,kızartma,sekerli yagli uzak durman gerek .geçmis olsun🌸
Annesininportakali53 Nurcantas65 hiç anlamıyorum ya bir gün poğaça yedim kurabiye yedim böyle mi oldu normalde günlük iki kase yoğurt haftada iki gün et ve etli yemek 2 haftada bir balık günde bir tane yumurta peynir akşamları bir bardak süt kuruyemis daha ne yapayım ki gebeligimden beri ağzıma kızartma ve abur cubur sokmuyorum ilk kez kurabiye kendim yapıp yedim
Annesininportakali53 anne96 kuzum çok sağlıklı besleniyorum günde 2 kase yoğurt akşam yatmadan bir bardak süt haftada 2 gün et ve etli yemek 2 haftada bir balık yağı ve omega 3 meyve yumurta kuruyemis degisik peynir cesitleri bunları günlük hayatımda hep tuketiyorum kurabiye yeme sebebimde ilk gebe takibinde bana dedilerki aç tok gelmen fakretmez bende ona istinaden canım aşırı kurabiye çekince yedim heralde bu açken verilmesi lazm diğer istedikleri kanla bu bir değil farklı şeyler varmış bilgilendirilmedim de bilseydim vermezdim ben kurabiye yiyelim 2 saat olmuştur yani kan vermeden trigliserid te kolesterolle aynı şeymiş gebelikte çıkması normalmiş internetten doktorlardan baktım ama insülin kafama takildi çünkü şeker yüklemesi temiz çıktı hatta doktorum öyle değerlerle geçmişsin ki şeker çıkması imkansız demişti
Annesininportakali53 Nurcantas65 birsey yokmuş canım zaten gebelik şekeri yok bende doktor imkansız dedi