Eldgrn öyle canım vallahi bende mecburi gidiyorum Ankara’nın ilçesindeyim otobüsle merkez 1 buçuk saat var belki daha fazla, aracımız da yok , eşim de iş yerinden izin alamıyor yalnız da gidemiyorum mecbur burdaki devlete devam yani, ama dediğin gibi dinletse keşke, usg baksa bile ben ekranda görüyorum bir sorun sıkıntı yok diyor varsın olmasın da dinletmesin öyle avutuyorum kendimi 😌