Slnbhs 23+3 ikizlere gebeyim sürekli karın agrısı hafif adet gibi sancım oluyor doktora gidiyorum kaçtır rahim ağzı boyumu 42 mm ölçüyor bugün de alttan muayene attı hiçbi sıkıntı yok dedi anlamıyorum neden bu agrılar? 14. Haftada serklajım oldu.ne olacak böyle anlamadım anlamsız agrılar? Cocuklarımın kilolaları da 510 gram haftalarına uygun mu ???
Dykdyk Slnbhs Canım bende ikizlere hamileyim aynı şikayetler bende 16. Haftada başlamıştı kasılmalar için ilaç verdi doktorum düzeldim sonra
Ayseosman Öncelıkle gecmiş olsun Can'ım allahım hayırlısıyla kucağına almayı Nasıp etsın Can'ım Benımle eşim iki olması o çok istıyo. Bende daha dr gıtmedım ama inş ikiz okur nede olmasını çok istıyorum
Slnbhs Ayseosman Allah İsteyen herkese NAsip etsin ikizlere hamilelik çok zor ama Allah gücünü kuvvetini verr inşallah
Ayseosman Çünkü il tane Nebil yasıyorsun kolay olmaz tanımı zorlukları olur ama sen orda sıkıntı aldıkça daha gazla endıselenırsın
Ayseosman Slnbhs bende biliyorum ama çünkü benimde ikiz kardeslerım var bı kız bı oğlan şuamda 3.sınıfa güdüyorlar 😂😉👧🏻👦🏻
Slnbhs Dykdyk benim kasılma gibi değil Bu son günlerde sanki karnımı çekiştiriyorlar içten böyle bi agrı var
Ayseosman Slnbhs inş Can'ım bende sımdı 7hafta 6gunluk hamıleyım ama daha dr gıtmedım bulmuyorum ne olur ama bugünlerde gıdıcem inş. Gittiğimde dr bana ikiz dese Nasıl güzel olurdu valla😉👍🏻