Merhaba canım . Ben 6.35 le başladım ilaca yüksek olduğu için . Şuan 1.44 değerim 1 aydır kullanıyorum ilacı . Doktor gayet iyi ilaca bu şekilde devam edicez dedi . 2.30 un altında olması gerekiyormuş gebelikte . Senin aman aman bi yüksekliği yok değerinin ama yinede yükselmeye bağlı kontrol altında tutmak ister belki doktorun .. mutlaka bir dahiliyeye görün ve doktoruna danış .