MiracAlpinveUmutunAnnesi Reglime 3 gün var. Ben mi çok silik görüyorum yoksa öyle mi görmek istiyorum.
Cgdm34 MiracAlpinveUmutunAnnesi suan bunda hıc bır sey gozukmuyor cnm yanı negatıf 😟ama sen adetın gecıkıncr yap sımdı erken yapmıssn
Den1z_21 Selam canm bende erken test yapmısdım boyle cıkmısdı cok uzulmusdum sonra dayanamayıb 3 gun sora yıne yapdım ve slık bı cızgı vardı kan testı verdım cıktı orda hemen inşallah sende hamilesindir
MiracAlpinveUmutunAnnesi Den1z_21 Inşallah canım Rabbim sgalikla kucağına almayı nasip etsin Şuan silik bir çizgi var mı ya i ben hayal görmüyorum dimi
Den1z_21 MiracAlpinveUmutunAnnesi sağol canım sanada kısmwt olsun insallah adetınden gecsın yıne yap telefonda bazen gorunmıyo slık cızgı bıraz da beklıyelım allah sabredenlerledır unutma🤲🥰
Nurcantas65 Şuan birşey görünmüyor,adet gününüzü bekleyin olmazsa tekrar edin.Rabbim hayırlı olanı versin 😊🌸
MiracAlpinveUmutunAnnesi Cgdm34 Bekleyemedim 😊 3 gün var daha reglime neyse hayırlısı olsun ne diyelim 😍
crazymommy Canım filtrelerle baktım kesin var çizgi ilk on dakikada çıktıysa , benimde kimyasal gebeliğimde böyle çıkmıştı daha regline varmış yarın tekrarla netleşir 🥰