Dilara34_81 Bugün doktora gittim ve tsh 10 çıktı sizce napmam lazım ilaçları da düzeli kullanıyorum ? Korkulacak bir durum var mı
MMelissaaa- Dilara34_81 düzneli kullanıyorsan sıkıntı etme her ay doktora görünmen gerekiyor. Dozunu arttırmadı mı doktorun
Kedilitazeanne1 Dilara34_81 ilaçlarınızı düzenli ve erken saatleri aynı vakitlerde olsun. Ben mesela 7 ile 7bucuk arası ayarladım hep o saatlerde içtim öyle düştü. Bazen ne zaman kalkarsam öyle içiyordum baktım düştüğü yok düzenli içtim hemen düştü.benimde 5.0 idi şuan 2.1
Eda06 Dilara34_81 canım benimde 3.9 falan çıkmıştı ilaç vermişti. Korkma bu değerler çokta yüksek değil demişti. Ancak böyle 20ler 30lar olursa sıkıntı olarak görüyolarmış.
MMelissaaa- Dilara34_81 korkma canım bende dahil burada bu durumu yaşayan çok insan var. İlaçları düzenli kullanırsak düzenli ay ay kontrole gidersek zaten o dengelenecek bir süre
Dilara34_81 Kedilitazeanne1 bende ne zaman kalksam o zaman içiyordum artık bir saat belirleyip düzene sokarım saatini
Mine0729 Canım ben 14.5 cıkmıstı hiç korkma ilacını ac karna denilen saatlere uyarak iç Allahın izni ile bişey olmaz bende sürekli hapın gramajı yükseltiyor kontrollerde gebeligin tetiklemesinden dolayı imiş bozma moralani sakn