rabialinaa Kızlaaar 38+3 üm inşallah kızım olacak 11 günümüz kaldı. Çatı muayenesine gittim doktor normal doğuma zorlarız falan dedi korkuttu beni dayanabilir mısın falan diye. Sizce sezeryan yapmak için mı öyle dedi.
Deniz2961 rabialinaa cnm tabkide zorlancaksn adı ustunde normal ama bnce riskin yoksa normal en guzeli emin ol hem cbk toplnıursn hem bbgnle cbk ılgılsnıursn
Mutlulugum Ne alaka ya neden bu doktorlar boyle? Burda yurt disinda resmen siddetle sezeryan tavsiye edilmiyor oyle keyif icin dayanabilirmisin diye. Ha yolunda gitmez ozaman mecbur sezeryan olmalisin. Herkes doguruyor catir catir. Bakma sen canim allah acisi kadar sabrinida verir. Sezeryan cokmu iyi? Ameliyat ya. Bende cok cok korkuyorum ama sezeryan daha korkunc geliyor bana