M21052022 Kalbinde Asd kapama yapılıp şuan hamile olan veya doğum yapan var mı? Varsa hamileliğiniz nasıl geçti ve kalbinizle alakalı şikayetiniz oldu mu?
Fatoscecen M21052022 Bnde 38+5 oldum. 2015te ameliyat oldum, şimdiye kadar bir sorun yaşamadım insallah yaşamamda
M21052022 mysweetbabyy evet :) ben öyle bi operasyon geçirdimde 1 buçuk yıl önce.. şuanda da 19 haftalık hamileyim son zamanlarda sanki aldığım nefes bazen bana zor yetiyor ve tekrar çarpıntım ara ara olmaya başladı. Ama bunun dışında hamileliğinde daha büyük sorun yaşayan oldu mu merak ediyorum.
mysweetbabyy M21052022 kayivalidemin kalbinde kocaman bir delik varmış hiç muayene olmadığı için bilinmemis eşimi normal doğum yapmış sonra cikmis bu olay esim 1 yasinda iken ameliyat olmuş sonrada gorumcemi normal doğumla doğurmuş 🙂
mysweetbabyy M21052022 sadece gorumcemde tansiyon sorunu yaşamış ama bence yaşı biraz ilerideydi ondanda olabilir
M21052022 Fatoscecen normal mi doğurdunuz sezaryan mı? Bende kapak takılıda doktor sakıncalı demişti normal doğum için