gul00 çok teşekkür ederim, bugün kanamam olduğu için dr.um tekrar kontrole çağırdı gittim, bebekte bir sıkıntı yok çok şükür ama ordaki yaradan kaynaklı kanama oluyor dedi dr.um, serklaj atabilirim ama o zaman da yoğun kanaman olabilir ve dusuge sebep olabilir dedi, serklaj atmazsam da ordaki yara enfeksiyon kapabilir bu kez de erken doğuma neden olabilir her türlü risk yani dedi, enfeksiyon olmaması için fitil verdi bi tane de probiyotik ilaç verdi, çok endişeliyim bende ama Allaha emanet kuzum yavrularımız 🤲