Misssitare Bu haftalarda diş ağrısı çeken oldu mu? Benim dolgum düşmüştü o dişim ağrıyor. Son haftalarda tedavi yapılır mı?
drmeri şuan resmen oturdum ağlıyorum artık her gece aynı şey. başım ağrıyor artık dişimden. napacagim bilmiyorum 36 dayım ben de. Ne denesem geçmiyor gargara karanfil buz hiçbir şey fayda etmiyor saatlerdir ağlıyorum resmen
Misssitare drmeri çok geçmiş olsun Ben dişçiye gitiim parol içebilirsin dedi. Dolgum düşmüştü hava almasın diye geçici dolgu yaptı. Geçici bir süre idare eder ama soğuk sıcakta sızlıyor🥴 Bende geçen gece oturdum ağladım artık çekilcek çile değil. Sizde bi dişçiye görünün isterseniz