BabyMinor
Benim kız kardeşim kızı 10 aylıkken hamile kaldı.Kendi doktoruma sordum emzirmekte sakıncası var mı diye karnındaki bebek 5 aylık olana kadar emzirebilir sonra bıraksın dedi. Kendisi başka doktora sordu hemen bırak demiş.Sonra kese göründü ama bebeğin kalp atışı duyulmadı.Boş gebelikmiş düşük yaptı.Kürtajla temizleme işlemi yapılacak sonrasında ilaç veriyorlar o zaman bırakması gerekebilir.