Minikkedisila bende oldu. 2 hafta önce sağ tarafımda çok büyük ağrıyla uyandım, yürüyemiyordum resmen. Yürüdükçe batıyordu sanki. Dr 2 .seviye böbrek genişlemesi dedi. Ağrı geçmezse stent takılmalı dedi. Ben de bi de enfeksiyon çıktı idrarda. İkisi birleşince öyle ağrı yapmış. 1 hafta kalçadan sabah akşam iğne oldum geçti çok şükür. Eğer ağrın yoksa böbrek büyümesinde bir şey yapmıyorlar. Doğumdan sonra zaten düzeliyormuş, gebeliğe bağlı bir şey