İstemsizce olmuş canım sıkma kendini farkettiğin an sola dönüp yatsan daha iyi. Sola yatıldığında plasentaya kan akışı daha fazla oluyormuş ve besin oksijen daha fazla taşınıyormuş bende 19+2 yim illa sağa doğru, sırt üstü yattığım oldu farkedince dönsen birşey olmaz. Bazı insanlar yüz üstü yatıyorlarmış ama ben cesaret edemem asla😂