Günaydın kızlar.
Reglime 10 12 gün varken bir yerleşme kanaması yaşadım kahverengi akıntı şeklinde sonra pembe akıntı olarak azaldı
Bir kaset test bir erken test yaptım ama sonuçlar negatif
Yoksa yaşadığım yerleşme kanaması değil miydi?
Hesaplamalara göre bugün tam 4 haftalık hamileyim eğer varsa.
Ekstradan hafif kasık ağrım ve 2 gündür sabah uyanınca bel tutulmam oluyor.
Oğlumda da ağrı ve tutulma olmustu ama yerleşme kanaması olmamıştı.
Sizce test için biraz daha bekliyim mi yoksa tekrar test yapayım mı ?
Bu arada 3 gün var reglime
Oda karışık geçen ay aslında 6sinda olmam gerekirken 10unda oldum bu ayda 10unda olmayı bekliyorum