Sare_34- Kızlar iki gundur burnum tıkalı uyuyamiyorum uyku kalitem inanilmaz dustu grip degilim sadece burun tikanikligi var gebelik sebep olabiliyormus agzimdan nefes almak zorunda kaliyorum agzim kuruyor cok zor oluyor ne yapabilriim okyanus spreyi aldim ise yaramiyor benim gibi olan var mi ?
Oznurozdemir Sare_34- benim alerjik rinit olduğu için yılda 5-6 ay öyle geçiyor. Valla dayanamadım gebelikte de hep sprey kullandım açıcı. Allah’a emanet yani doktorum bilmiyor tabii
cansualisa Sare_34- buhar tutuyorum tak acılıyorrr Bnm😀 kızımın burun spreyini sıkıyorum oda açıyor sukur normal kuzum
Enguzelgelin- Sare_34- bende burun kanatlarını iki yana açtıran burun bantlarından kullanmıştım az da olsa rahatlatıyor
Hestiaa 29 haftadayım, bende de aynı.Alerjım olduğu için ve ilaçlarımı kullanamadığım için bu mevsım gecısı yapıyor malesef.Esım hatta aksam sen nefes almakta zorlanıyor musun burnundan konuşuyosun ve ınanılmaz horluyosun dedı bırkac gundur.
Hestiaa Hestiaa yastıgını bıraz yukseltıp göğsün hafıf yuksekte kalıcak sekılde yat ıstersen,ben öyle yatıyorum daha rahat nefes alıyorum
Sare_34- Hestiaa evet yaa normalde hic horlamam bugun horladigimi farkettim sesi geldi uyanirken cok kotu bir durum agzi kurutuyor agizdan nefes alinca
Sare_34- Oda nemlendiricisi almayı dusunuyorum nane yağı vardi onun kokladım açıldı sizde deneyebilirsiniz işe yarayabilir
Dozem Hamilelikte burun etleri şişiyormuş burun estetiği olduğum da doktor en az 6 ay hamile kalma demişti.