Merhaba Anneler,dün gece 11 gibi sıcak bir duştan çıktıktan sonra üstüme giyerken birden 1 su bardağı kadar birden su aktı bacaklarimin arasindan.idrar kacirmasi olabilir mi diye dusundum emin degilim ilk gebelik oldugundan panik yapip suyum geldi diyip hastaneye koşmak istemedim.
30dk sonra kasıklarimda gel gitli bir ağrı yaşadım ama uzun sürmedi.yorgundum uyumuşum yeni kalktım, suyum gelseydi sancilarim artardı diye dusunuyorum ?