Daha bitmediği için çogalabilme ihtimali var. Benim ablamın üzüntüden olmuştu, o da öyle taze anneydi. Ama hiç pes etmedi göğüs ucu yara oldu yine de sağıp verdi. Sütü arttiran en onemli 4 sey: Çok emzirmek (az olsa bile emsin), süt arttirici yiyecekler , huzur ve kaliteli uyku