Ben ilk kızımda memnun kaldığım bütün ürünleri sizinle paylaşmak istedim bakıyorum burada çok arkadaşımız soruyor bende en azından deneyimlerimi yazayım .
Biberon mamajoo antikorum biberon
Mama hipp
Gaz damlası nurse harveys
Vitamin (doğumdan itibaren ) Vitasanol damla
Emzik ben avent kullandım ama tutmadı
Göbek bağı için kesinlikte babys cilt temizleyici bunu kesinlikle alın
Bez prima premium care kullandım aşırı memnundum
Islak mendil uni baby kullandım ilk başta sonra sleepy yenidoğan ve molfix yenidoğan kullandım
Süt arttırıcı için e bebekte pro malt içtim hemde çok humana süt çayı ve kimyonlu rezene çayı içtim hatta bunları hastane çantama koydum sürekli içtim
Bir termos alın mutlaka mama yaparken çok lazım oluyo
Reflü yatağı ilk zamanlar rahat uyumak istiyorsanız kesinlikle alın (korkuyo insan kusarsa boğulsa diye)