Melektempo Vala canim ben de korkuyordum ama bugun 34. Haftamda farkli bir hastane ve doktora gttim. Tavırları o kadar rahatlaticiydi ki korkum gecti. Hastane çalışanları doktor guven verirse korku kalmıyor insanda. Suan tek düşündüğüm doğumu saglikla atlatip bebegime saglikla kavusmak ve doktorumun bunun icin elinden geleni yapacağını biliyorum. Annem kayinvalidem 4er tane dogurmuslar.Dikissiz mis gibi. Evde dogurup 1 saat snra kalkip normal hayatima devam ettim diyor annem. Eskiler hep oyle. Ki bu kadinlar oyle yasli degil 46 yasinda. Doğumda kafanin rahat olmasi cok önemli canım. Bi de korkumu yenmemde bgn bebegimi tam gormenin de etkisi oldu. İlk defa renkli ve net ultrason fotografini aldim. O kadar güzeldi ki. Ona bi an once kavusmak istedim. Karnimda cok daraliyormus gbi geliyor bana onu kurtarmak istiyorum. Bugun net görene kadar böyle kavuşmak istememistim hic.