Bamyacik Kizlar dün doğum yaptım boynum ağrımaya başladı narkozdan yada emzirme kaynaklı nasıl gecirebilirim basına gelen varmi
prensannesii_ Bamyacik canm bende spiral sezeryan ile doğum yaptım bnde de asiri boyun ağrısı olmustu doktor bana bol bol kahve iç dedi ağrının k alir dedi benim migdem bulantısından hoc içmedim 3 gün çektim o ağrıyı daha sinra geçti çok şükür daha da olmadi
Adacan Eğer dik bir şekilde uyuduysan oda yapıyor olabilir spinalde bazı anneler de ağrı kaldığı söylüyor ancak ben gram ağrı yaşamamıştım. Doktoruna danışarak bitkisel içerikli kremler sürebilirsin at kestanesi kremi gibi
mysweetbabyy Bamyacik kuzum sırf bu ağrılar olmasın diye beni 12 saat sonra kaldırdılar hic ağrım filan olmadi ama daha başka bir konuda ameliyat oldum erken kaldırdılar ağrıdan 2 gün sonra acillik oldum Allah sifa versin