Ya kızlar bu son günlerde bebeğimin hareketlerini hep aşağılarda hissediyorum birde nasıl desem toplanma mı desem böyle sıkışma hissi veriyor bana ve bu özellikle 3 4 gündür sürekli ama sürekli böyle peki normal mi bu durum sıkışıklık hissi ? Tecrübesizim 23+0 haftaligiz