Beybitosbik Günaydın Anneler Aksaray devlet hastanesinde doğum yapanınız var mı Biraz bilgi verebilir misiniz rica etsem ♡
Fatmaztrk Beybitosbik 4 yıl önce ablam yapmisti yanindaydim standart devlet hastanesi diyebilirim. Umarım şimdi şartları daha iyidir