Selam Hanımlar ,
İster sezeryan olsun ister normal doğum Bebişlere kavuşmaya ne kadar kaldı 🌸 Ben 36+0 bi aksilik çıkmazsa eğer 22-25 Eylül arası sezeryanım var son 17 gün diyebilirim 🙏💙bir tarafım hemen geçsin istiyor, bir tarafım içimde bütünleşti hep ikimiz kalalım istiyor 😂