Babycan 39+0dayım bugün Allah’ın izniyle oğlum olacak çok heyecanlıyım ama hiç gelesi yok bizimkinin sizde nasıldı ?Doğum nasıl gerçekleşti ?
kuzeymomsss Babycan 37+3 haftalıkken doğum yaptım. 35te geliyordu çok şükür durdurduk. Rabbime çok şükür doğumumda çok güzel geçmişti, daha güzelleri de sizin olsun hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻🌸
kahvesever__ Babycan sağlıkla kucanıza alırsınız inşallah 🙏 sabah nişanım geldi gece suyum geldi hastaneye gittik bir gün boyunca açılmamı bekledik sonra doğum yaptım 🌺
SutlacimiYedimmiBen Babycan 40+0da sancim basladi evde 3 saat cektim gttigimde 9cm acilmam vardi hemen doguma alindim 15dkda doğdu bebeğim 😁
Babycan Çok teşekkür ederim 41leri görünce benimde daha var sanırım Allah hepimize sağlıkla elimize almayı nasip etsin :)