Iremdemr benim doktorumda Babül Kaleliye gitmemi önerdi.iki hafta sonra orqan taraması yapılacak.18haftalik hamileyim geçen gitdiyimde doktor bebeyin kafasinda biraz sıkışma var dedi ama ölçümü 17haftalikla uygundu.ozel sağlık hastanesinde Hülya ayık Aydın ona gidiyorum.ilk gebeliyimdede sıkıntılı olduğu için sonlandırıldı çok korkuyorum